Eilen keskustassa kruisatessa, vastaamme ajoi Suomen tivolin rekka. Voi ilon ja onnen huudahduksia, kun lapset tajusivat että huvipuisto on jälleen saapumassa kaupunkiin❣️ Viikonloppua odotellaan siis jo innolla koko perheen voimin! Me ollaan nykyään koko
by agu47palasta 6 years ago | via Instagram