"En kestä kuinka hauska esitys, Markuksella ei todellakaan ollut hyvä päivä, säälittää ja naurattaa samaan aikaan, todellakin kannattaa katsoa" "Mainio tilannekomedia. Tupa oli täynnä ja selvästi yleisö piti näkemästään, siinä missä minäkin. Täytyykin vii
by hktfi 6 years ago | via Instagram

Pass by today we can help #createurplate???? ????The Licking #FINGALICKING???????? #miami #foodie #instagood #grilledlobster #miamifood ???????? #wya #pullup #howdoyouwantit #wtf #where'sthefood #fie #lobster #mobster #friedchicken MIAMI GARDENS THE LICKING #FIN
by thelickingmiamigardens 8 years ago | via Instagram