God morgon, då var en på benen igen!
Lite skakig och yr men det ska jag styra upp med massor av frisk österlensk luft. Det tycks bli en rätt okej dag vädermässigt också. Vi ses under dagen. Ha en fin torsdag. Snart helg igen. Tjolahopp! #balcony #morning #
Tattoo by @ashley_racana_tattoo à la convention de Détroit @motorcitytattooexpo ! ???? Tattoo Passion Shop
???? Décorateurs de peaux à Thonon depuis 2005 : 13 ans d'expérience, ça fait toute la difference ;-)
???? Bijoux, fringues et taxidermie
???????? T
Tattoo by @ashley_racana_tattoo à la convention de Detroit @motorcitytattooexpo ???????? ???? Tattoo Passion Shop
???? Décorateurs de peaux à Thonon depuis 2005 : 13 ans d'expérience, ça fait toute la difference ;-)
???? Bijoux, fringues et taxidermie
???
Le dos @ironmaiden de @stevenrey en cours by @ashley_racana_tattoo ???? Tattoo Passion Shop
???? Décorateurs de peaux à Thonon depuis 2005 : 13 ans d'expérience, ça fait toute la difference ;-)
???? Bijoux, fringues et taxidermie
???????? Tattoo Passion o