Olá galera. E o final de semana, aproveitaram? Espero que sim. ????.
Passei aqui para avisar que a resenha de "A Guerra do Lobo", 11° volume da saga "Crônicas Saxônicas" de Bernard Cornwell já está no blog. É só conferir.
Ver link na bio.
#books #livro
@barisacarli Barış ne harikalar yaratmışsın, inanamıyorum ... Şaşkınlıklar içindeyim... Eline, koluna, gözüne, lensine ama en başta o güzel yüreğine sağlık dostum... ???????????? Müsadenle bu kareyi paylaşıyorum...
.
#blogger #bestoftheday #life #love #ins
Bir İstanbul'a bir de bana bahar geldi ????????♀️???????? Memleket gibisi var mı??? İstedim ki hikayede kalmasın... Bugün Hürriyet gazetesinden Sevgili @elifergudemiral73 Elif Hanım'la iki girişimim @mamapedtr ve @mylifemykidsapp için röportaj yaptık. So
#tbt 'nin kralı kocamannn iyi' kilerimden gelsin... Bugün beni yeniden ben yapan ve tüm girişimlerimde beni fikir analığı ile de yeniden ana yapan iyikilerim... Çooook özledim kalbim sizinle ????❤️????????????????
.
.
#blogger #bestoftheday #life #love #li