Rakastan chiliä, mutta en kuvitellut kasvattavani sitä itse. Toisin kävi, kun saatiin naapurilta kesän alussa vaihtokaupassa viisi chilipensasta. En valita! Satoa tuli mukavasti puskien törkeästä laiminlyömisestä huolimatta ja nyt täällä ihmettelen, että
by lusikkalaatikko 6 years ago | via Instagram

#ThrowbackThursday The amazing ???? ???? by Hungarian chain Don Pepe. I just loved it and want back! ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

A full packed chicken burger from McDonald's. What else do you need on a day like this? ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

Some amazing KFC chicken salad with teriyaki sauce for today ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram