Pozdrawiam Was z bardzo deszczowej Holandii, gdzie pomiędzy opadami deszczu można zobaczyć różne cuda, jak np. te wiatraki w Kinderdijk ???? Przyroda jest tu piękna, ale deszcz daje się nam mocno we znaki. Na szczęście jeszcze humory dopisują ???? Na stor
by _nostami 6 years ago | via Instagram


Conheça os melhores critérios na altura de comprar um vinho - este sábado em mais uma Saturday Wine Club Session @theyeatman ???? Mais informações e reservas em www.eventos.theyeatman.com ???? #theyeatman #hotel #winelover #wine #winetasting #travel #por
by theyeatman 8 years ago | via Instagram

Spring has finally arrived and the new “The Restaurant Michelin Star” menu too. ???? #theyeatman #foodie #michelinstar #twomichelinstars #porto #portugal #gaia #travel #hotels #hotel #traveler #restaurante #restaurant #food #foodporn #foodphotography #in
by theyeatman 8 years ago | via Instagram