En av tre bilar levereras idag till FABO???? Vi tackar för förtroendet och önskar många fina mil i er nya bil. Resterande två tar vi i veckan som kommer. #bilopalen #opelvivaro #opelsverige
by bilopalen 6 years ago | via Instagram