.
.
運動会2019 備忘録⚑⚐
.
.
雨天延期覚悟がまさかの晴天????
.
.
今年は長男小学校最後の運動会
同じ場所で兄弟を応援できるのも最後????
.
.
そんな訳で両家にも来てもらい
大人6人子ども2人のお弁当づくり
.
.
今や販売終了している超レアタッパーウェアを義母からお借りしてちょうど良い感じに収まりました
.
(既製品ではなかなかコレというビジュアル機能のレジャー用お弁当箱が見つからず。いつかお借りしたいなぁと思い早13年⁈笑 約35年前の代物だそうです)
.
.
子どもたちから
This year I wanted to do something a little different for end of the year teacher gifts, so we made candied orange peel. Have you ever tried it? It is so good and super easy to make! We eat tons of oranges, so it's fun to find a way to...
We have a goal to visit all the parks in #sacramento - there are tons of these awesome parks tucked away in neighborhoods across the city. Here is a glimpse at our visit to Tanzanite Park recently. It got thumbs up from both of the boys for its playground