Så.... jeg har brækket mim storetå. Nærmest midt over ifølge lægen.
Imponerende så uheldig man har lov og være, og så bare fordi vi ville i hundeskoven med Preben. ????????♀️
Jeg kender om nogen til smerter men for S**** det gør ondt altså!!! #nordico #
【&AND HOSTEL AKIHABARA】
1階ラウンジが様々の色に変化するようになりました!✨
自分のピッタリの色を見つけてみてください!
We have our newest lights on display at our lounge! There are hundreds of colors to try so why don’t you come and find your favorite color??
・
・
・
#akihabara #hostel #iot #japan #tra