Omenajuustokakku???? syksy on saapunut ja satokauden omenat kannattaa upottaa tähän makoisaan kanelilla ja kardemummalla maustettuun juustokakkuun. Resepti blogissa ➡️ https://berlinsalzundzucker.blogspot.com/2019/09/omenajuustokakku-uunissa.html #satoka
by berlinsalzundzucker 6 years ago | via Instagram