#internationellaflickdagen vill vi lyfta fram Pranvera och Rangin - säg hej till dem! ⭐️ Hej Pranvera och Rangin! Ni går på Bodaskolan och har gått på dans med Kulturskolan på Hässlehuset i 4 år. Wow! Varför är det så kul att dansa? ⭐️ - Det är roligt
by boras_kulturskola 6 years ago | via Instagram