Idag gjorde FT2 sin första tävling med poängbedömning - och som de gjorde den! En 2:a plats i matta och och 2:a plats i fristående och en 1:a plats i totalen. Det finns mycket kvar att jobba på både vad det gäller stil och teknik. Men det viktigaste är in
by nikegymnasterna 8 years ago | via Instagram

A beef-cheddar pizza with tons of nachos, sauces and salsa on it ????????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

#ThrowbackThursday The amazing ???? ???? by Hungarian chain Don Pepe. I just loved it and want back! ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

A full packed chicken burger from McDonald's. What else do you need on a day like this? ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram