ご近所に美味しいパン屋 @vertu375 さんオープン???? . 弊社から木月4丁目の交差点を渡ったところに、新しくパン屋さんがオープンしたのでさっそく足を運んでみました! ご主人が快くOKしてくださったのでご紹介です???? . 私はローストチキンと自家製オーロラソースのサンドイッチをいただきました。 黒ごま食パンが香ばしくてペロリと食べてしまいました。ごちそうさまです???? . 元住吉にお越しの際はぜひ @vertu375 さんで美味しいパンとコーヒーをどうぞ????✨ そして #bowcsti
by bowcs.tilemarket 8 years ago | via Instagram

A taste of Marvel before catching infinity war last night ☺️ #throwback #marvel #infinitywar #teammarvel
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram

@hiltonuniversal : Who’s ready to jump in?! Did you know you can purchase a day pass for our pool if you’re not a guest, as well as rent out one of our new cabanas? Check out @dayaxeapp to learn how!! . . . . . . . . #travel #traveling...
by dayaxeapp 8 years ago | via Instagram

My fire? Tacos ????
by specsdesignco 8 years ago | via Instagram