..
本日はこちらのお写真。
せっかく乗るなら可愛い相棒に。
それで選ばれた1台です。
小さいタイヤの自転車は小回りもききこぎ出しも楽なので都内ではとても使いやすいですよ。
更にオートライトも付いてるので安心ですね。
これからの自転車生活が楽しみです。
ありがとうございました。
またメンテナンス等お気軽にお越しくださいね。
#lattestbike #ラテストバイク
#自転車 #自転車屋 #自転車生活 #自転車さんぽ #自転車デビュー
#目黒 #目黒区 #戸越銀座 #戸越銀座商店街
#meguro #meguroku
#t
This year I wanted to do something a little different for end of the year teacher gifts, so we made candied orange peel. Have you ever tried it? It is so good and super easy to make! We eat tons of oranges, so it's fun to find a way to...
We have a goal to visit all the parks in #sacramento - there are tons of these awesome parks tucked away in neighborhoods across the city. Here is a glimpse at our visit to Tanzanite Park recently. It got thumbs up from both of the boys for its playground