明日は森小路のカフェオトさんでお待ちしています????‼️ PM14:30スタート 6月3日(日)14時半スタート (14時頃からティータイム) *バルーンパフォーマンス 宮脇さなえ(エルちゃん) *読み聞かせ 寺本章子(あきちゃん) *参加費 300円 幼児さんは無料。 小学生以上のお子さまが複数いらっ しゃる場合、2人目から200円。 *お子さまには、バルーンのお土産付き???? *読み聞かせ後、ミニワークショップ→お土産付き 会場は、Cafe OTO 【カフェ オト】さん。 京阪電車・
by l.l.balloon 8 years ago | via Instagram

~~we are so glad to have contributed to the change for a better nation. Always a great feeling to strive to achieve a better version of ourselves, every step of the way. To a better future, together, cheers!~~
by luminnej 8 years ago | via Instagram

Do the smart thing. ???????? We live in a time and age where we’re all so incredibly connected. ⚡️ Technology is amazing and it allows us to keep in touch with our friends an family just about everywhere, means you can take a panoramic photos with the tou
by pushdoctor 8 years ago | via Instagram