みなさんこんにちは! 今日はむしむししてますねー_(:3 」∠)_ 今日も暇なのかなーやだなー_(:3 」∠)_ 月曜か火曜定休にしようかなぁ_(:3 」∠)_ 本日はデッドプール2を観に行くのでオープンです。 ◆現在開催中の展示◆ 中判フィルムのましかく写真展 「 66 brownies 」 2018.6.3(sun)-6.24(sun) ※6/9は15時まで、6/11、6/25-30は休廊です。 ◆今日のトピックス◆ ☆次回以降の公募展の参加者募集中!詳しくはジャバウォックウェブサイトで。 ☆隣接お
by jabberwock_gallery 8 years ago | via Instagram

~~we are so glad to have contributed to the change for a better nation. Always a great feeling to strive to achieve a better version of ourselves, every step of the way. To a better future, together, cheers!~~
by luminnej 8 years ago | via Instagram

Do the smart thing. ???????? We live in a time and age where we’re all so incredibly connected. ⚡️ Technology is amazing and it allows us to keep in touch with our friends an family just about everywhere, means you can take a panoramic photos with the tou
by pushdoctor 8 years ago | via Instagram