Oma suosikki oli sinisen joukkueen vegeleipä, jossa oli kesäkurpitsaa, mansikoita ja kevätsipulia, nam! Voittajajoukkueen leivissä oli muun muassa uppomunia, joita tästä inspiroituneena täytyy vihdoin kokeilla :) #taste #electrolux #mainos #chefssecrets #
Oftentimes, it takes us buckets of tears, sweat and (literally) blood before we achieve what we want in life. But so long as it means waking up the next day to a morning as majestic and picturesque as this, I would not mind fighting till I shed the last b