O fim de semana está mesmo a acabar? Acho tão mal... Passou num instante, mas porque foi com passeios, saída com pessoas que adoro, enfim, aos poucos fico menos Bichinha do mato.
Com Sol não há desculpa para ficar em casa.
#lovesummer #summer #blogger #fu
Hi hi hello! ???????? I left for a while there to soak up all the Christmas spirit possible offline and off-phone. But I'm here today because this is important ???????? Cheese Balls, Three Ways. Make them for #NYE2016 and ring in the new year with a happy