【ワークショップ情報】
ki先生主催のワークショップ
.
まだ参加出来るそうなのでぜひ‼︎
.
激しくオススメします‼︎
.
.
この後ワークショップの前にAMAで開催されるワークショップも後1人だけ参加できます!
急遽仕事が入って泣く泣くキャンセルされた方が見えるので。
最後のチャンスです!
.
↓ki先生からのメッセージです↓
Repost from @satoko_ki_ @TopRankRepost #TopRankRepost
ちらっ
ちらっ
最近お見
Hi hi hello! ???????? I left for a while there to soak up all the Christmas spirit possible offline and off-phone. But I'm here today because this is important ???????? Cheese Balls, Three Ways. Make them for #NYE2016 and ring in the new year with a happy