Lørdag tar denne gjengen med seg noen av dyrene de har på gården og tar turen til Ruten. Velkommen til og hilse på dyra eller kaste hestesko. Det blir også andre konkurranser og boder i Langgata.
by sandnessentrum 7 years ago | via Instagram