✨????✨✳️ Tulipahan käytyä Lintsillä. En oo koskaan helteisenä kesäpäivänäkään nähnyt yhtä paljon jengiä tuolla. Ihan kiva spektaakkeli, muttei kyllä ollut puolen tunnin parkkipaikkametsästyksen arvoinen ????????‍♀️ #valokarnevaali #linnanmäki
by jenskujne 7 years ago | via Instagram

#ThrowbackThursday The amazing ???? ???? by Hungarian chain Don Pepe. I just loved it and want back! ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

A full packed chicken burger from McDonald's. What else do you need on a day like this? ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

Some amazing KFC chicken salad with teriyaki sauce for today ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram