Min värld har varit ganska mörk ett tag. Klimatångesten har tagit mig i ett järngrepp. ???? Förtvivlad och uppgiven. Sakta men säkert har uppgivenheten börjat förvandlas till handlingskraft.????????
.
Webshopen jag driver uppmanar till konsumtion och det
E esse tempinho de início de verão ehn!
初夏の季節が一番好き!