Ikväll har föreningen haft årsmöte och då passade vi på att tacka av Kent Jönsson som gjort ett fantastiskt jobb som ordförande i hela 18 år! ✨ Imponerande insats och det finns få ideella hjältar som ställer upp såsom Kent gjort oavsett om det handlar om
by nikegymnasterna 7 years ago | via Instagram

A beef-cheddar pizza with tons of nachos, sauces and salsa on it ????????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

#ThrowbackThursday The amazing ???? ???? by Hungarian chain Don Pepe. I just loved it and want back! ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

A full packed chicken burger from McDonald's. What else do you need on a day like this? ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram