Niin ihanaa herätä täältä pitkästä aikaa! ❤ Tultiin myöhään eilen illalla ja heti pihaan ajaessa laskeutui rauha ja tuli levollinen olo, kuin olisi tullut pitkän matkan jälkeen kotiin. Tänne minä kuulun, näiden hirsiseinien suojaan. #mökki #hirsimökki #h
by palanutta_siirappia 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram