Ihan uskomatonta, että tästä kuvasta on neljä vuotta. ???? Se tuntuu monella tapaa ikuisuudelta. Herkistyn edelleen kun mietin raskauksia ja tyttöjen vauva-aikoja. Olen niin onnellinen, että päädyttiin ikuistamaan raskaus näihin kuviin. Pian meidän esikoi
by bigmamashomeblog 6 years ago | via Instagram