#repost from @hcschiedamheren1 Na de lastige winst op Hudito staat morgen de volgende topwedstrijd op het programma! Morgen komt koploper Etten- Leur bij ons op bezoek! Echter, bij winst kunnen wij deze positie overnemen! - #ThePack4.0 #wegaanlekkerdorzo
by hcschiedam 6 years ago | via Instagram