Viikon aamu-uinti, vesi +3. Nyt tuntui jo kylmältä, mutta onneksi ei tuullut kuten viime viikolla... L'acqua 3 gradi, l'aria solo poco di piu, ma questa volta per fortuna senza vento... E cosi come ogni volta, dopo la nuotatina mi sento piu forte e sana!
by ferrante_anna 6 years ago | via Instagram

Skal du være en af de heldige der snupper en af de sidste gule kjoler fra Samsøe? Find dem hurtigst ved at søge på JAYLA☀️ Her nyder Sophie solen i sin kjole☀️ Der findes mange forskellige styles i dette skønne print☀️ #mode #fashion #instagood #instalook #oo
by lykkebylykke 8 years ago | via Instagram

Monsieur Culbuto, de #ouioui by @ashley_racana_tattoo ???? Tattoo Passion Shop ???? Décorateurs de peaux à Thonon depuis 2005 : 13 ans d'expérience, ça fait toute la difference ;-) ???? Bijoux, fringues et taxidermie ???????? Tattoo Passion organise le sa
by tattoopassionshop 8 years ago | via Instagram

SUNNY Sunday☀️???? ????Så er de populære LEO Nature Anna sko igen på lager i alle str☀️???? ????Gør noget fantastisk for dine fødder og forkæl dem med en fodformet retro sko i ægte læder☀️???? Og til jer der allerede kender dem, så er det vist svært ikke
by lykkebylykke 8 years ago | via Instagram