Nilsiästä kovan taistelun jälkeen 8-5 tappio Apasseille. Tässä illan päällikön Miika Pulliaisen mietteet pelistä! #vartasb #theboss #vartaboss #floorball #salibandy
by vartasb 7 years ago | via Instagram